Hoe maak je 2024 betekenisvol
Sinds mensenheugenis zijn verhalen hét middel om betekenis te geven.
En wat betekenis heeft kennen we meer waarde toe.
Een verhaal raakt het zet aan tot denken, voelen en brengt je in beweging.
De krachtigste verhalen, zijn verhalen waar je niet alleen naar luistert.
Het zijn de verhalen waarin jij een rol hebt.
Verhalen die je meemaakt. Verhalen waarin jij iets moet doen.
Deze verhalen blijven hangen en hebben de meeste impact.
Het worden onvergetelijke ervaringen.
Nils Roemen is experience designer.
Zijn werk is het bouwen van onvergetelijke ervaringen die raken.
Zowel op grote events als in persoonlijke trainingen.
Binnen zijn initiatief: “Leefologie” bouwt Nils ervaringen gericht op persoonlijke ontwikkeling.
Ervaringen die je helpen jouw leven ten volle te leven.
Speciaal voor KUKURU deelt Nils éénmalig en exclusief een ervaring
In dit verhaal laat Nils je stil staan bij de vraag wat je echt aandacht wilt geven.
Je neemt vijf vragen mee die je helpen van 2024 een betekenisvol jaar te maken.